Wednesday, October 14, 2009

香港萍果日报-打扪柚子园





打捫柚大過頭

打捫的沙礫土含有豐富礦物質,加上山水靚,盛產清甜多汁打捫柚,個個大 過你個頭。我前往的果園,採用有機肥——即雞屎,加酵素做肥料,殺蟲水都不用落,所以連柚皮都食得。紅色的酸甜柚,含豐富胰島素;白色的甜柚,入口爆汁又 不澀,邊吃柚子邊講嘢,柚子汁像花灑亂噴!農場仲出產紅火龍果、石榴等。但我們一行人,目光離不開周地走的大肥雞。肥雞們天然放養,不吃雞粟,更會啄田雞 吃。我想,雞呀雞……你的肉一定結實鮮甜!園主冼太好像已看穿我心事:「好多人嚟到都吼我哋啲雞!」也許是我饞相畢露,「你聽日再嚟!我請名廚煮餐你食 ﹗」 Yeah!
翌日,肥雞少兩隻,已變白切雞,等着我們開餐。冼太請來的名廚龙夫。梁,在馬來西亞已出版了多本食譜。他以果園柚子、走地雞入饌, 還用紅火龍果發酵做酵素,加入菜中,就連湯都有火龍果的酸甜味,湯渣都變成開胃前菜,只是他忘了跟我說,其實酵素含有微酒精,喝多兩杯,我醉了……

No comments: